AVUI JA NO ÉS NADAL (Aurora Giménez)

domingo, 4 de diciembre de 2011

Ja no és Nadal
Em trobareu sempre de cara al balcó amb la vista perduda a les muntanyes i, hauria d’estar contenta!
A la matinada i al capvespre sento el cant frenètic de l’ocellam que omple els arbres del carrer i, hauria d’estar contenta!
A la primavera veig com les flors esclaten als jardins del meus veïns i, hauria d’estar contenta!
Als capvespres d’estiu l’olor del llessamí m’omple amb la seva dolça fragància i, hauria d’estar contenta!
La cigala em regala el seu cant eixordador durant els dies caniculars i, hauria d’estar contenta!
A l’estiu obren la porta de la balconada de bat a bat, l’aire fresc del nord em reconforta i, hauria d’estar contenta.
Durant els dies gèlids de gener i febrer el sol m’escalfa darrera els vidres i, hauria d’estar contenta.
Però estic trista,
perquè els meus braços, oberts com sempre, t’esperen i tu no véns;
perquè la meva pell enyora la teva pell;
perquè ja no puc mirar amb els teus ulls ni respirar al teu compàs;
perquè ja no puc abraçar-te, ni sentir la l’escalfor del teu cos;
perquè em sento oblidada, aquí, al meu racó, de cara a l’infinit, desèrtica, acumulant la pols de dies i... i tu, tu mai més podràs tornar per seure al meu damunt i deixar que suaument et gronxi fins que el teu somni senil i lleuger t’obligui a deixar la lectura damunt les teves cames.
Avui estic especialment trista. Avui, ja no és Nadal!  


Aurora Giménez Padilla

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...