La meva felicitació de Nadal (Roser Amoros)

viernes, 16 de diciembre de 2011


Bon dia tots

Només volia desitjar-vos la major de les alegries en aquests dies, ja sabem que és repetitiu i sempre es diu, però perquè anem a escatimar en repetir-ho tantes vegades com vulguem?.
És moment per retrobar-se, el típic "Torna a casa per Nadal "....., el del torró 1880 ....... Us recordeu de les nines de Famosa “se dirigen al portal .....?
Per mi el Nadal com a nena era la major de les il · lusions, veure les paradetes a la catedral i a la Gran Via, tots els carrers il · luminats, totes les veïnes preguntant,  Has fet la carta als reis? Que els has demanat? AIII¡¡¡¡¡  ELS REIS ..... mare meva,  mira que corria pel passadís intentant avançar al meu germà per arribar la primera al menjador on estaven els regals. Quina il · lusió, quins moments, i és clar, només tenia ulls per als regals i no em fixava en una cosa molt important i em donareu la raó, la cara dels nostres pares. Aquesta cara que ara nosaltres com a pares fem quan els nostres fills obren els regals amb una il · lusió desmesurada. Ara, m'adono que el temps passa i s'ha d'intentar ser feliç cada dia no només per Nadal o dates assenyalades, vull gaudir de tots aquests moments cada dia i cada minut de la meva vida amb la meva família, els meus amics i el meu entorn.

Així que nois/es passeu un BON NADAL un feliç any 2012 i a ser feliços

Una abraçada i un desig

2 comentarios:

  1. Hola Roser,
    No et conec però m'agrada molt el teu relat.
    Bon Nadal, cobert de nous sentiments.
    Una abraçada,
    Rosa

    ResponderEliminar
  2. Hola Roser,
    Només quan tenim una certa edat valorem el present i els petits moments de falicitat que la vida ens regala.
    Que siguis molt feliç.
    No sé si et conec.

    Aurora

    ResponderEliminar

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...