Avui no tinc presa (Eva Bonet)

viernes, 16 de marzo de 2012

Avui no hi ha presa,... l'herba verda, les flors grogues, el Camí i fins i tot el poble allà lluny, em somriuent amb tranquil·litat.

Avui no existeix la presa, estic aquí tota sola i em sento tan acompanyada que el sol m'acaricia el cos sencer per fer-me sentir pessigolles

Avui res va depresa,... el núvols navegant pel cel, com coto de sucre, amb les seves formes capritxoses.

Avui no tinguis presa,... parat un moment,... respira i llegeix, m'entres l'aire de la teva respiració es concentra amb els teus pulmons, deixat transportar a aquest camp tan verd.

Avui...gaudeix...i demà i l'altre també..., avui...

1 comentario:

  1. La prisa solo trae malas consecuencias, es preferible ir pausadamente, no por mucho madrugar amanece más temprano.
    Besos Eva.

    ResponderEliminar

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...