Perquè llegir? (Eva Bonet)

miércoles, 20 de marzo de 2013



Quina pregunta? pense sorprès, fins i tot una mica ofès un lector.
Quan alguna vegada algú m'ha fet aquesta pregunta, jo mateixa em sorprenc pensant, però com pot ser que algú no li agradi llegir?, Aquest instant màgic quan busco la intimitat per submergir-me en una nova aventura, i des de la meva butaca em converteixo en princesa , bandolera, lladre, mag ... i tants i tants personatges que m'acompanyen en mil moments. Com explicar que arribo a plorar amb ells, riure amb ells, patir, m'he casat no se quantes vegades, m'he divorciats altres tantes, he viatjat per l'espai i per l'interior de la terra, he estimat amb passió i odiat fins a l'infinit, he pujat al Everest i banyat a les platges més belles del món,  i sentit l'aire als meus cabells asseguda en la meva sala, passant els fulls del meu llibre em converteixo en el que llegeixo, creant un món paral · lel que m'ajuda a gaudir encara més del meu propi.

Perquè llegir? Com no fer-ho.             Eva Bonet




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari, la teva opinió ens interessa
Gracias por tu comentario, tu opinión nos interesa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...